Lars Sørensen denkt als event designer mee over de juiste werkvormen, duur, locatie, interactie en dynamiek van een evenement, congres of productie.
"Als fan van Live Communicatie is het mijn drive om voor iedere doelstelling het juiste format te ontwerpen. Of het nu gaat om een dynamisch event, interactieve live uitzending of rakende reportage. Als event designer, interactie adviseur, presentator en dagvoorzitter ondersteun ik bedrijven, overheid, onderwijs, profit en Non-Profit om efficiënt te communiceren. "
Wie zijn eigenlijk je stakeholders? Waarom gaat dit event er eigenlijk zijn? Als het straks voorbij is welk effect hebben we dan gecreëerd? Events zijn steeds vaker onderdeel van de mar/com strategie van een organisatie. Op de juiste manier ingezet en vormgegeven vormen ze een accelerator van mensen een organisatie ervaren. Zowel van binnenuit als van buitenaf.
Werken met het Event Model Canvas geeft een handvat voor het creëren van een gedegen aanvalsplan voor je event. Met oog voor iedere stakeholder en de doelstellingen die je per groep hebt. Lars Sørensen volgde zijn training Event Model Canvas bij Roel Frissen. Meer over het Event Model Canvas klik hier >>